جلسه دبیر فدراسیون کشتی در کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، جلسه دبیر فدراسیون کشتی و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک به منظور حضور تیم ملی کشتی ساحلی در ششمین دوره بازی های ساحلی آسیا ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

جلسه دبیر فدراسیون کشتی در کمیته ملی المپیک برگزار گردید

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: در این نشست که با حضور پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی و علی بازیار مسئول کمیته کشتی های ساحلی و سنتی فدراسیون کشتی برگزار گردید، در خصوص شرایط حضور تیم ملی کشتی ساحلی در این بازی ها بحث و گفتگو شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی توضیح داد: با توجه به اینکه یکی از اولویت های فدراسیون کشتی توجه به رشته کشتی ساحلی به جهت پتانسیل خوب آن در کشور و همچنین مدال آوری بالای آن در دنیاست، آمادگی خود را برای حضور در این بازی ها به مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کردیم.

امامی اضافه کرد: ششمین دوره بازیهای ساحلی آسیا روزهای 8 تا 15 آذرماه امسال در شهر سانیا چین برگزار می گردد و به رشته کشتی ساحلی سهمیه حضور در چهار وزن (60، 70؛ 80، 90 کیلوگرم) اختصاص داده شده است.

وی در سرانجام اعلام کرد: در صورتی که تا زمان برگزاری این رقابت ها شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا، ایمن شده نباشد تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان با 4 نماینده در این رقابت ها حضور خواهد یافت. قطعاً با ظرفیت بسیار بالای مدال آوری این رشته، در رنکینگ نهایی نیز تأثیرگذار خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 915

به "جلسه دبیر فدراسیون کشتی در کمیته ملی المپیک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه دبیر فدراسیون کشتی در کمیته ملی المپیک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید