جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا ، کار آسان شیاطین سرخ در خانه

به گزارش مرد کوچک، رقابت های فوتبال معتبر اروپایی امشب شاهد برگزاری چند ملاقات است.

جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا ، کار آسان شیاطین سرخ در خانه

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش ،رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا امروز شاهد برگزاری چند ملاقات مختلف در کشور های انگلستان ، ایتالیا و فرانسه خواهد بود.

در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ جزیره که از دو روز پیش شروع شده است امروز در یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مصاف ها تیم فوتبال منچستر یونایتد در خانه از برنلی پذیرایی می نماید.

شیاطین سرخ در آخرین ملاقات ایشان در هفته گذشته با نتیجه دو بر صفر مقابل لیورپول صدرنشین این رقابت ها شکست خوردند تا شرایط خوبی نداشته باشند، آن ها البته به نسبت به ابتدای فصل نتایج بهتری می گیرند و حالا با 34 امتیاز در صندلی پنجم جدول رده بندی قرار دارند. انتظار می رود ملاقات امشب برای شاگردان سولسشر خیلی سخت نباشد، زیرا برنلی این روز ها با 27 امتیاز در صندلی چهاردهم جدول قرار گرفته است و نتایج خیلی خوبی هم کسب نمی نماید. این بازی از ساعت 23 و 45 دقیقه به وقت تهران پگیری می گردد

تیم فوتبال تاتنهام هم در دیگر ملاقات از ساعت 23 میزبان نوریچ است این ملاقات هم برای شاگردان مورینیو بسیار مهم است، زیرا سفیدپوشان لندنی این روز ها با 31 امتیاز در صندلی هشتم جدول رده بندی قرار دارند و بخت آن را دارند تا در صورت برد در این ملاقات و ناکامی حریفان حتی به رتبه پنجم جدول رده بندی هم برسند. نوریچ حریف چندان مسئله ای برای سفیدپوشان لندنی نیست و آن ها این روز ها با 17 امتیاز در صندلی بیستم جدول رده بندی قرار دارند و شرایط اصلاً خوبی ندارند.

تیم رده سومی لستر سیتی هم در دیگر ملاقات مهم امشب میزبان وستهامی هستند که این روز ها با 23 امتیاز در صندلی شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و حریف چندان سخت و مسئله ای برای لستری ها حساب نمی گردد. این ملاقات هم از ساعت 23 به وقت تهران پیگیری می گردد.

رقابت های کوپا ایتالیا یا جام حذفی ایتالیا هم امشب شاهد برگزاری ملاقاتی بسیار مهم خواهد بود که در آن تیم فوتبال یوونتوس از رمی ها پذیرایی خواهد نمود. شاگردان ساری که در فصل گذشته این رقابت ها برخلاف سه سال قبل آن نتوانسته بودند قهرمان شوند حالا امیدوارند تا با کنار زدن رم به نیمه نهایی برسند. راه راه پوشان تورین در 23 مسابقه قبلی دو تیم 12 بار برنده بودند پنج بار به تساوی رسیدند و تنها در شش بازی مقابل رم شکست خوردند. شاگردان ساری در آخرین مصاف شان با تیم فوتبال رم که دقیقاً 10 روز پیش و در چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا انجام شد پیروز شدند در استادیوم المپیک شهر رم با نتیجه دو یک برنده بازی باشند.

یوونتوس پیش از رسیدن به این مرحله اودینزه را با 4 گل شکست داده و رم هم با نتیجه 2 بر صفر از سد پالرمو گذشته است، برنده این بازی باید مقابل برنده ملاقات تیم های لاتزیو و ناپولی بازی کند.

جدال تیم های یوونتوس و رم همیشه در سال های گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و به نوعی از مصاف های دیدنی قدرتمندان ایتالیایی محسوب می شده است این بازی هنوز هم با وجود آنکه رم دیگر قدرت سابق را ندارد و در عوض یوونتوس بسیار قدرتمندتر از گذشته است همچنان جذاب و دیدنی است مخصوصا آنکه این ملاقات قرار است در جام حذفی برگزار گردد و طبیعتاً شرایط این رقابت هم بدین صورت خواهد بود که پیش بینی در آن حتی اگر یک تیم قدرتمندبا تیم ضعیفی روبرو گردد هم امکان پذیر نیست. این ملاقات از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران انجام خواهد شد.

رقابت های فوتبال امشب در فرانسه مشاهده یک ملاقات دیدنی دیگر در لیگ کاپ فرانسه یا همان جام حذفی این کشور خواهد بود جایی که تیم های فوتبال رنس و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر می فرایند قطعاً این ملاقات با توجه به شرایط دو تیم سخت و مشکل نخواهد بود و انتظار می رود تا یاران نیمار بتوانند به آسانی برنده این بازی باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 622

به "جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا ، کار آسان شیاطین سرخ در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا ، کار آسان شیاطین سرخ در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید