تظاهرات صدها نفر در شیکاگو در اعتراض به قتل یک پسر 13 ساله توسط پلیس

به گزارش مرد کوچک، صدها نفر از ساکنان شیکاگو با تظاهرات در خیابان ها نسبت به تیراندازی مرگبار پلیس به سوی پسر 13 ساله اعتراض کردند.

تظاهرات صدها نفر در شیکاگو در اعتراض به قتل یک پسر 13 ساله توسط پلیس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یک روز پس از انتشار فیلمی که نشان می دهد یک مامور پلیس به سوی یک پسر 13 ساله لاتین تبار تیراندازی نموده و او را به قتل می رساند، صدها نفر از معترضان در خیابان های شیکاگو تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، قتل این پسر 13 ساله لاتین تبار توسط یک مامور پلیس، حدود 2 هفته قبل به وقوع پیوسته است. هویت این پسر 13 ساله آدام تولدو معرفی شده است.

تظاهرات کنندگان شعار می دادند دست ها بالا، شلیک نکن و نه عدالت، نه صلح و آرامش. تظاهرات کنندگان خواهان اجرای عدالت در مورد پرونده قتل این پسر 13 ساله شدند و مخالفت شدید خود را با رفتارهای نژادپرستانه پلیس اعلام کردند.

خانواده این پسر که توسط پلیس شیکاگو به قتل رسیده، خواهان برپایی تظاهرات آرام و مسالمت آمیز شده بودند.

تصاویر ضبط شده با دوربینی که روی لباس اریک استیلمن افسر 34 ساله پلیس شیکاگو نصب شده، نشان می دهد وی روز 29 مارس اقدام به تعقیب و شلیک به سوی تولدو نموده است.

این فیلم نشان می دهد که تولدو یک اسلحه در دست داشته و افسر پلیس قصد متوقف کردن او را داشته است. تولدو پیش از شلیک گلوله توسط افسر پلیس، اسلحه را روی زمین انداخته و دست هایش را بالا برده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1572

به "تظاهرات صدها نفر در شیکاگو در اعتراض به قتل یک پسر 13 ساله توسط پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات صدها نفر در شیکاگو در اعتراض به قتل یک پسر 13 ساله توسط پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید