تاکید دبیرکل ناتو بر لزوم حفظ فشارها و تحریم ها علیه روسیه

به گزارش مرد کوچک، دبیر کل ناتو در سخنانی در فرانکفورت بر لزوم حفظ فشارها و تحریم ها علیه روسیه هم زمان با ارائه پیشنهاداتی برای مذاکره با مسکو تاکید نمود.

تاکید دبیرکل ناتو بر لزوم حفظ فشارها و تحریم ها علیه روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات آلمان، ینز استولنبرگ، دبیر کل ناتو در تبادل نظر با محققان صلح در فرانکفورت آلمان بر اهمیت مسئله بازدارندگی در این ائتلاف نظامی تاکید نموده و گفت: هر چقدر مسئله بازدارندگی نظامی معتبرتر باشد به همان میزان مذاکرات برای کنترل تسلیحات آسان تر است.

دبیر کل ناتو در پاسخ به سوالی درباره هزینه های نظامی و امنیت صلح گفت: تا زمانی که تهدید نظامی وجود داشته باشد ما باید بازدارندگی نظامی را داشته باشیم. وی به عنوان نمونه ای برای تعادل بین فشار و مذاکره به مناسبات با روسیه اشاره نمود.

دبیر کل ناتو با اشاره به مسئله اوکراین، گرجستان و مناقشات بر سر آلکسی ناوالنی، منتقد کرملین گفت: ما به روسیه پیشنهاد مذاکره می دهیم اما روسیه به رفتارهای تهاجمی خود هم در داخل و هم در سطح بین المللی ادامه می دهد.

استولنبرگ تاکید نمود: ما باید فشارهای مالی و تحریم ها علیه روسیه را حفظ کنیم در حالی که هم زمان پیشنهاداتی برای مذاکره را ارائه می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1629

به "تاکید دبیرکل ناتو بر لزوم حفظ فشارها و تحریم ها علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید دبیرکل ناتو بر لزوم حفظ فشارها و تحریم ها علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید