تارتار: تمام لیگ های جهان برای معین تیم قهرمان مشکل دارند، با ادامه این فرایند تعطیلی لیگ بهترین تصمیم است

به گزارش مرد کوچک، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با ادامه این فرایند و ریشه کن نشدن کرونا، تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم است.

تارتار: تمام لیگ های جهان برای معین تیم قهرمان مشکل دارند، با ادامه این فرایند تعطیلی لیگ بهترین تصمیم است

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط لیگ برتر فوتبال ایران و اینکه آیا وی موافق تعطیلی قطعی بازی هاست، گفت: اگر بخواهیم همه جوانب را در نظر بگیریم، طبیعتاً دوست داریم بازی ها ادامه داشته باشد، این در حالی است که تیم ما نه شانس قهرمانی دارد و نه برای سقوط نکردن می جنگد. با این حال خیلی از تیم ها درگیر قهرمانی، کسب سهمیه یا فرار از سقوط هستند و هر تیمی برای هدف های خاص خودش می جنگد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: من مدتی پیش گفتم که بهتر است لیگ تعطیل گردد، ولی تیم های دیگر را هم باید در نظر گرفت تا حقی از تیمی ضایع نگردد. اگر این ویروس کشنده از بین برود طبیعتاً می توان بازی ها را ادامه داد، ولی با ادامه این فرایند تعطیلی لیگ برتر بهترین تصمیم است تا لیگ فصل آینده را هم از دست ندهیم. در حال حاضر سلامتی افراد مهمترین موضوع است و همه برای سلامتی ورزش می نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون در صورت تعطیلی بازی ها باید تکلیف تیم قهرمان و سقوط نماینده ها را مشخص کند؟، اظهار کرد: تمام لیگ های جهان برای مشخص تیم قهرمان مشکل دارند. در ایران طبیعتاً پرسپولیسی ها دوست دارند اتفاقی که به سودشان است رخ دهد و در فوتبال اروپا هم می توان به لیورپول اشاره نمود. فکر می کنم در این زمینه بهترین تصمیم گیرنده فیفا باشد تا همه جوانب را آنالیز نموده و یک تصمیم مناسب بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 947

به "تارتار: تمام لیگ های جهان برای معین تیم قهرمان مشکل دارند، با ادامه این فرایند تعطیلی لیگ بهترین تصمیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: تمام لیگ های جهان برای معین تیم قهرمان مشکل دارند، با ادامه این فرایند تعطیلی لیگ بهترین تصمیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید