برای کشور زیبنده نیست که بعضی از مسئولان دچار فساد اقتصادی شوند، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: ما انتظار نداریم که در دیار 15 خرداد ، شاهد برخی حوادث تلخ باشیم و برخی از افراد در مسئولیت های اجرایی دجار لغزش اقتصادی شوند.

برای کشور زیبنده نیست که بعضی از مسئولان دچار فساد اقتصادی شوند، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ورامین، حسین نوش آبادی در جلسه شورای اسلامی شهرستان ورامین که با حضور تمام اعضا برگزار گردید ، طی سخنانی گفت: فلسفه شورا های اسلامی در سطح کشور ، استان ، شهرستان و بخش ، برای پیشبرد برنامه های عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی است.

وی اضافه کرد: صندلی نهاد شورای اسلامی در اسناد بالادستی، محکم و راسخ است ؛ نهاد شورای اسلامی یک نهاد تصمیم ساز و تصمیم گیر است.

وی ادامه داد: برای جمهوری اسلامی زیبنده نیست که برخی از مسئولان دچار فساد اقتصادی شوند ؛ ما انتظار نداریم که در دیار 15 خرداد، شاهد برخی حوادث تلخ باشیم و برخی از افراد در مسئولیت های اجرایی دجار لغزش اقتصادی شوند.

نوش آبادی تاکید نمود: باید با فساد اداری و اقتصادی مقابله گردد و شوراهای اسلامی هم از خودشان مراقبت نمایند و هم نقش نظارتی خودشان را گسترش دهند.

نماینده دیار پانزده خرداد اضافه کرد: ورامین سرزمین پاکان است و نباید تعدادی معدود چهره مشعشع این منطقه را مخدوش و لکه دار نمایند.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا توضیح داد: باید هر فردی که در هر صندلیی است و فسادی انجام داده است با آن مقابله کرد ؛ مطلوب انتظار دارند به آنها خدمات مطلوب ارائه گردد و شورای شهرستان نسبت به مطالبات مردم، جدی تر برخورد کند و از حقوق مردم دفاع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده دنبال کار سیاسی و رفتارهای جنجالی در سطح شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا نیستیم ، بلکه هدف از تذکرات و سئوالات از وزرا و مسئولین، فقط برطرف مسائل مردم خطه دیار 15 خرداد است.

نوش آبادی اظهار کرد: با توجه به جلساتی که بنده با وزیر راه و شهرسازی داشتم ، برخی از زیرگذر ها و راه های روستایی الخصوص راه روستایی ریحان آباد بزودی برطرف می گردد.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری مسائل مردم یادآورشد: در این زمینه بطور جد پیگیر هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیغام/0421071664

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1286

به "برای کشور زیبنده نیست که بعضی از مسئولان دچار فساد اقتصادی شوند، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای کشور زیبنده نیست که بعضی از مسئولان دچار فساد اقتصادی شوند، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید