برانکو: پولی از پرسپولیس دریافت نکرده ام

به گزارش مرد کوچک، سرمربی پیشین پرسپولیس ضمن رد هر گونه توافق نهایی با تیم ملی فوتبال ایران، درباره مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز پولی از این باشگاه دریافت نکرده ام.

برانکو: پولی از پرسپولیس دریافت نکرده ام

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ درباره جلسات اخیر خود با سفیر ایران در زاگرب تنها به گفتن کلیات بسنده کرد و گفت: من دوستی صمیمانه و خوبی با ایشان دارم. ایرانی ها همواره برای من عزیز هستند. همواره و همه جا گفتم که ایران وطن دوم من است. آقای صادق هم یکی از بهترین دوستان ایرانی من بود که من برای بعضی مسائل مربوط به خودم و باشگاه پرسپولیس صحبت هایی هم با او داشتم.

وی در پاسخ به این سوال که تعریف و تمجید اخیرتان از ملاقات با سفیر ایران در زاگرب نشانه تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس است، توضیح داد: نه، هنوز نه! هیچ پولی بابت طلب هایم از پرسپولیس نگرفته ام. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به عنوان جانشین مارک ویلموتس گفت: من در این باره چیزی نمی دانم.

برانکو در حالی همچنان از پرداختن به اصل ماجرا طفره می رود که گفته می گردد صحبت های اولیه وی با مسئولان وزارت ورزش به وسیله سفیر به خوبی پیش رفته و حالا منتظر برآورده شدن شروط خود برای توافق نهایی است.

  • حمله مظلومی به برانکو
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 604

به "برانکو: پولی از پرسپولیس دریافت نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: پولی از پرسپولیس دریافت نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید