بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می نماید

به گزارش مرد کوچک، رییس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در سفری که به همراه معاونین و مدیران دستگاه های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی داشت، ضمن بازدید از طرح های مالی در حال احداث در این استان، از پرداخت 3 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 4 هزار پرونده اعتباری طی امسال در استان خراسان جنوبی اطلاع داد.

بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، فتاحی رئیس هیئت مدیره بانک و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان خراسان جنوبی با عزیمت به شهر خوسف با فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان ملاقات کرد.

وی پس از بازدید از پروژه هیدروکربن این شهرستان، در شهرک صنعتی شهرستان خوسف از کارخانه فراوری پودر میکرونیزه بنتونیت نیز بازدید کرد و در جریان مسائل و موانع توسعه این طرح نهاده شد.

فتاحی همچنین ضمن بازدید از پروژه طلای شادان شرکت کارند صدر با اشاره به سرمایه گذاری 310 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در این پروژه گفت: در امسال مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی 3 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 4 هزار پفراینده اعتباری پرداخت نموده است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ملاقات با فرماندار خوسف نیز با اشاره به استقبال بانک توسعه تعاون از پیشرفت طرح های اقتصادی شهرستان خوسف، اضافه نمود: 20 درصد از اعتبارات منابع بخش صنعت و معدن صندوق توسعه ملی بانک توسعه تعاون کشور در استان خراسان جنوبی سرمایه گذاری شده است.

بانک توسعه تعاون در احداث و تکمیل پروژه های ورزش کارگری کشور مشارکت می نماید

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه این سفر به همراه نماینده مردم شهرستان نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستان ها، در بازدید از پروژه نیمه تمام سالن ورزش کارگری شهرستان سربیشه و شهرستان نهبندان در جریان فرایند اجرای این طرح و درخواست اعتبار مورد احتیاج آن نهاده شد.

فتاحی در حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مورد مشارکت بانک توسعه تعاون در تکمیل 57 واحد نیمه تمام فرهنگی و ورزشی کشور خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در احداث و تکمیل پروژه های ورزش کارگری کشور مشارکت می نماید و به همین دلیل تأمین اعتبار پروژه های 16 استان از محل قرارداد ماده 56 توسط بانک توسعه تعاون در حال اجرا است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین ضمن حضور در شورای اداری شهرستان سربیشه، از اختصاص عدد قابل توجهی از منابع صندوق توسعه ملی برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی خبرداده و اعلام کرد: بانک توسعه تعاون تا به امروز از طرح های مرتبط با اشتغال پایدار روستایی و عشایری به طور 100 درصد حمایت نموده و آمادگی داریم به وسیله منابع متمرکز وزارتخانه ای، اعتبارات بیشتری به طرح های خراسان جنوبی تخصیص دهیم.

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون همچنین اطلاع داد: طبق تفاهم نامه طرح ملی مسکن کارگری که هفته آینده مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه، مسکن و شهرسازی به امضا خواهد رسید، بانک توسعه تعاون طی سه سال 75 هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن کارگری و کارمندی را تأمین اقتصادی می نماید که خراسان جنوبی هم می تواند سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1459

به "بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید