بازسازی عملیات کربلای 5 در اردبیل

به گزارش مرد کوچک، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حفظ و نگهداری ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی به همان اندازه که خود دفاع مقدس ارزشمند است برای ما والا و ارزشمند است و باید با جان و دل حافظ این ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی باشیم و اجازه ندهیم خون شهیدان پایمال گردد.

بازسازی عملیات کربلای 5 در اردبیل

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، علی واحد با اشاره به هفته دفاع مقدس در اردبیل شرح داد: پیوند عاشورای حسینی با دفاع مقدس ناگسستنی است و نمی توان این دو مقوله را از هم جدا کرد. ادامه راه عاشورا اهداف اصلی شهدای والامقام کشور ما است. هرچه داریم در سایه خون پاک شهدای والامقام است و باید پرچم نهضت حضرت زینب (س) در مملکت ایران اسلامی همواره به اهتزار در بیاید و اجازه ندهیم دشمنان به خاک و ناموس ما دست دراز نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حفظ و نگهداری ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی به همان اندازه که خود دفاع مقدس ارزشمند است برای ما والا و ارزشمند است و باید با جان و دل حافظ این ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی باشیم و اجازه ندهیم خون شهیدان پایمال گردد.

واحد ادامه داد: در راستای پیغام رسانی اهداف مقدس انقلاب اسلامی رسانه ها و خبرنگاران وظیفه و رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند و امیدواریم در این زمینه هنرمندان و نویسندگان و اصحاب قلم و رسانه این مهم را به خوبی بتوانند به تصویر بکشند. ظرفیت هنرمندان در راستای به تصویر کشاندن جلوه های عاشورایی بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه به رسالت خود در این زمینه عمل خواهیم کرد و همان طور که وقایع عاشورا نسل به نسل به تصویر کشیده می گردد وقایع دفاع مقدس را به تصویر خواهیم کشید.

وی از اجرای 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل اطلاع داد و گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس استان در این زمینه تجلیل می گردد و موزه فرهنگی دفاع مقدس به بهره برداری می رسد و در راستای شیوه برگزاری برنامه ها به صورت عمده بستر فضای مجازی خواهد بود. از دیگر برنامه هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می گردد می توان به بازسازی عملیات کربلای 5، برگزاری کارگاه های قصه گوئی و خاطره گوئی دفاع مقدس در سایت موزه مجتمع فرهنگی دفاع مقدس اردبیل، ملاقات با خانواده های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1102

به "بازسازی عملیات کربلای 5 در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی عملیات کربلای 5 در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید