افزایش مهاجرت غیرقانونی از آمریکا به کانادا پس از روی کار آمدن ترامپ

به گزارش مرد کوچک، با روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، آمار مهاجرانی که در آمریکا آینده ای برای خود نمی بینند و روانه همسایه شمالی، کانادا می شوند افزایش یافته است.

افزایش مهاجرت غیرقانونی از آمریکا به کانادا پس از روی کار آمدن ترامپ

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، یکی از آنها محمد، مهاجر سومالیایی است که یک خبرنگار کانادایی نیمه شب در جاده ای پوشیده از برف در استان مرزی منیتوبا به او برمی خورد، در حالی که خسته از راهی دراز است و گرسنگی امان او را بریده، می گوید که پس از 21 ساعت پیاده روی به نقطه ای رسیده که نمی داند دقیقا کجاست.

پس از دقایقی پلیس کانادا از راه می رسد و محمد را سوار می نماید.

به گزارش یورونیوز، نمونه هایی از این دست کم نیستند. مهاجر دیگری از غنا هشت کشور شامل اکوادور، کلمبیا، پاناما، کاستاریکا، نیکاراگوئه، هندوراس، گواتمالا و در آخر مکزی) را پشت سر گذاشته بود تا خود را به آمریکا برساند. اما با شروع به کار دولت جدید، مهاجر غنایی هم چاره ای نداشت جز آنکه جهت سرزمین های سرد شمالی را در پیش بگیرد.

بنا بر این گزارش به رغم لغو فرمان مهاجرتی جنجال برانگیز دونالد ترامپ توسط دستگاه قضایی آمریکا، نگرانی مهاجران نسبت به سرنوشتشان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 843

به "افزایش مهاجرت غیرقانونی از آمریکا به کانادا پس از روی کار آمدن ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مهاجرت غیرقانونی از آمریکا به کانادا پس از روی کار آمدن ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید