افتتاح 6 هزار مسکن مهر پرند در دهه فجر

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران : مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند از افتتاح 6 هزار واحد مسکونی مهر و چند پروژه عمرانی دیگر این شهر همزمان با فرا رسیدن دهه فجر اطلاع داد.

افتتاح 6 هزار مسکن مهر پرند در دهه فجر

جهت دریافت خدمات آلاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

حبیب الله چاغروندی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران ، اضافه کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر مسجد جامع شهر پرند نیز به بهره برداری می رسد، علاوه بر این چهار مسجد در نقاط مختلف و همچنین رمپ های ورودی و خروجی شهر نیز در برنامه افتتاح قرار دارند و از 12 بهمن تا 22 بهمن از آنها بهره برداری خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرنگاران مبنی بر این که آیا مسائل مربوط به انشعابات آب، برق و گاز پروژه های مسکن مهر رفع شده است، اضافه کرد: با توجه به همکاری و تعاملی که بین شرکت عمران و دستگاه های خدمات رسان وجود دارد، خوشبختانه تا حدود زیادی موانع اجرای زیرساخت های خدماتی واحدهای مسکن مهر رفع شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی، عملیات مربوط به انشعابات آب، برق و گاز نیز انجام شد و امروز آن دسته از واحدهایی که 5 تا 6 درصد از مراحل ساخت آنها باقی مانده بود از امکانات زیربنایی برخوردار شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی با اشاره به این که ساخت وسازهای مسکن مهر شهر پرند بر اساس برنامه پیش می رود، تاکید نمود: تا خاتمه سال 15 هزار واحد مسکونی دیگر با تمام امکانات آماده تحویل می گردد که با توجه به نظر وزیر راه و شهرسازی نیمی از این واحدها تا خاتمه سال جاری و نیمی دیگر نیز در فروردین سال 92 به متقاضیان واگذار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 749

به "افتتاح 6 هزار مسکن مهر پرند در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 6 هزار مسکن مهر پرند در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید