اخباری: شب قبل از بازی تیم ما را به هم ریختند، حقمان برد مقابل سپاهان بود

به گزارش مرد کوچک، گروه استان ها - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: با توجه به فوتبالی که در نیمه دوم بچه هایمان بازی کردند، حیف بود که بدون برنده شدن از زمین خارج شویم.

اخباری: شب قبل از بازی تیم ما را به هم ریختند، حقمان برد مقابل سپاهان بود

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمدسعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از تساوی پر گل و 3 بر 3 تیمش در ملاقات با تیم سپاهان گفت: امروز با تیم عظیم سپاهان بازی داشتیم، تیمی که سابقه آن برای همه معین و پر از ستاره های عظیم است. این تیم از کادر فنی خوبی بهره می برد که در رأس آن یک مربی باشخصیت و جنتلمن مثل محرم نویدکیا حضور دارد.

وی اضافه نمود: ما بازی را خیلی خوب آغاز نموده بودیم و سعی داشتیم با گردش توپ بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم و قبل از دریافت گل اولمان هم پیروز بودیم اما از فرصتمان استفاده نکردیم. سپاهان تیم باتجربه ای است و اگر جلوی آن غفلت کنیم، ضربه می خوریم. ما یک ضربه پنالتی به آن ها دادیم که اصلاً نمی خواهم در خصوص صحنه های داوری صحبت کنم.

اخباری ادامه داد: ما عقب افتادیم ولی به جریان بازی برگشتیم. بچه هایمان به آن خودباوری رسیده اند که می توانند با آن همدلی و قلبی که بازی می نمایند، به بازی برگردند. ما واقعاً در این هفته شرایط نامساوی داشتیم. تیم سپاهان سه شنبه هفته پیش و ما روز آدینه بازی نموده بودیم. به ما ابلاغ کردند که یک دفعه باید روز سه شنبه با سپاهان بازی کنید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به فشردگی برنامه مسابقات گفت: در این فشردگی مسابقات و شرایطی که همه دچار چالش ها، مصدومیت و محرومیت ها هستند، خیلی سخت است که بخواهید با فاصله زمانی کم خودتان را برای بازی مقابل تیم های پرستاره آماده کنید. ما اصلاً این هفته زمانی برای تمرین نداشتیم و فقط توانستیم دو جلسه ریکاوری برگزار کنیم.

وی اضافه نمود: در نیمه اول پنالتی سوم را برای سپاهان گرفتند که ما با شکست 3 بر یک به رختکن رفتیم. خیلی سخت است که برخلاف جریان بازی، 3 گل دریافت کنید. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و می دانستیم که بچه هایمان این غیرت، شرافت و عظیمی را دارند که می توانند به بازی برگردند. خیلی ناراحت هستم که برنده بازی نشدیم.

اخباری با اشاره به اینکه تیمش لایق کسب 3 امتیاز بازی با سپاهان بوده است، گفت: با توجه به فوتبالی که در نیمه دوم بچه هایمان بازی کردند، حیف بود که بدون برنده شدن از زمین خارج شویم. به آن ها هم گفتم که شما غیر از برگشتن در این بازی لیاقت و حقتان نیست و باید به بازی برگردید. همین طور هم شد و 2 گل به ثمر رساندیم. توقعم این بود که فشار بیشتری بیاوریم تا گل بعدی را هم بزنیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: نمی دانم چگونه از طرفداران ماشین سازی عذرخواهی کنم. چون قول داده بودم با آن انرژی های مثبتی که برای ما فرستاده بودند، این هفته برنده شویم. بچه هایمان کوشش کردند و ازخودگذشتگی زیادی داشتند. آن ها جنگیدند. 3 روز بعد از بازی قبلی توانستند در چنین بازی سنگینی به بازی برگردند. امیدوارم در بازی های بعدی مان بتوانیم برنده شویم.

اخباری با اشاره به اتفاقاتی که شب قبل از بازی ماشین سازی با سپاهان در برنامه فوتبال برتر رخ داد، گفت: از دوست خوبم آقای میثاقی گله دارم که شب گذشته برنامه فوتبال برتر را روی آنتن بردند و نمی دانم چرا حق الناس را رعایت نمی نمایند که این عدالت و مساوات را برای همه یکسان در نظر بگیرند. شب بازی به این مهمی ما ویژه برنامه ای پخش می نمایند که اتفاقات بازی گذشته را به شکلی که خودشان جهت و خطش بود پیش ببرند.

وی اضافه نمود: دوربین اختصاصی می برند تا از تیم حریف مصاحبه هایی بگیرند که کاملاً معین بود به چه صورت است. اگر این عدالت و مساوات از طرف ایشان بود، بهتر بود یک دوربین هم به سمت تیم ماشین سازی می فرستادند. ما تیم پرهواداری هستیم. طرفداران بسیار با کلاس و فوتبال فهمی داریم که خودشان متوجه همه چیز هستند. آقای میثاقی عزیز که از مردم آذربایجان، طرفداران خوب تراکتور و ماشین سازی صحبت می کنید، بهتر بود که این را در عمل هم نشان می دادید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به پیگیری های انجام شده جهت دفاع از حق ماشین سازی گفت: دو هفته پیش شخصاً به ایشان پیغام دادم که در خصوص ماشین سازی صحبت کنیم اما جوابی دریافت نکردم. نمی دانم ریشه و دلیل این دشمنی ها به چه صورت است که چنین اتفاقات لج و لجبازی وجود دارد.

اخباری اضافه نمود: شخص آقای زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی بوده و الان هم به عنوان کسی که از جیبش برای این استان و این مردم هزینه می نماید، مالک باشگاه تراکتور است. اگر دلیل دشمنی تان این است که پرواز و هواپیمای اختصاصی را برای تیم ملی گذاشته و اگر سبقه کارهایش را برای فوتبال ملی مان در نظر بگیریم، نمی دانم که این اتفاقات چیست. یادشان رفته است که وقتی قسط پول کی روش می ماند، باید از آقای زنوزی هزینه می شد. هر جایی اتفاقاتی می افتاد باز هم آقای زنوزی همواره یاری حال فوتبال ملی بود.

وی ادامه داد: ایشان دیشب ویژه برنامه ای گذاشته و در خصوص فشردگی مسابقات می گویند اما یک کلمه اشاره نمی نماید که تیم ماشین سازی آدینه بازی نموده و ابلاغ سازمان لیگ این بوده که بازی این هفته روز چهارشنبه باشد اما انداخته اند روز سه شنبه، ما هم باز آمدیم و بازی کردیم. حق این بود که به خاطر مردم آذربایجان که از آن ها دم می زدید، به این موضوع اشاره می کردید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به حواشی خاتمه بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان دو صحنه از خطاهای آن ها را نشان دادید، کاملاً معین بود که چه کسی برای بزن بزن آمده بود. دو خطایی که بدون توپ آمده و بازیکن ما را زدند اما می فرایند و کادر فنی شان مصاحبه می نمایند که ما مظلوم بودیم.

وی اضافه نمود: ما هم از نیمکتشان حرف و فحش شنیدیم و هم بچه هایمان کتک خوردند. کاش یک دوربین می آوردید، شاید ما هم صحبتی داشتیم. این نمی گردد که یک طرفه بروید و شب بازی به این حساسی و مهمی، تیم ما را به هم بریزید.

اخباری با اشاره به اتفاقات پیش از ملاقات با سپاهان ادامه داد: همه این موارد را در نظر بگیرید، ما با این شرایط رفتیم و با تیم عظیم سپاهان بازی کردیم. فکر می کنم فقط تعداد گل های زده بود که جذابیت این بازی را بالا برد. امیدوارم در بازی های بعدی این مساعدت و مشارکت که از سمت همه مردم اینجا هست منجر به پیروزی های ما گردد، مطمئن باشید بچه های ما ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به فرایند رو به رشد تیمش گفت: من شاید 20 روز است که با این تیم هستم و فرصتی برای کارهای بیشتر نداشته ایم ولی در همین زمان هم این پیشرفت را در بازیکنان می بینم.

وی در خاتمه گفت: جا دارد به آقای نویدکیا هم تبریک بگویم که این تیم خوب یعنی سپاهان را جمع نموده است. امیدوارم در ادامه مسابقات نیز پیروز باشند.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1389

به "اخباری: شب قبل از بازی تیم ما را به هم ریختند، حقمان برد مقابل سپاهان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری: شب قبل از بازی تیم ما را به هم ریختند، حقمان برد مقابل سپاهان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید